Musím se registrovat? Nemusíte! Tedy pokud si chcete tvorbu produktu u nás jen vyzkoušet. Tvorba produktu se spustí ihned po té, co si vyberete přísušnou grafiku. A je bez vyžadované úvodní registrace. Po té máte dvě možnosti: Projekt zrušit a neuložit, nebo uložit pod registrací. A pak se k němu vrátit, rozvinout ho, dokončit. A těšit se na hotový výrobek, který bude dělat radost dál… Díky registraci se můžete vracet ke svím projektům. Vytvářet z nich další varianty. Pokud knihu ztratíte, nebo někomu věnujete, snadno si necháte dotisknout novou. Jak vytvořit objednávku? Kdy objednávku obdržím? Po dokončení Vašeho projektu klikněte na „objednat“. Systém provede nejprve základní technologickou kontrolu díla, oznámí Vám výsledek. Pokud je vše OK, nebo Vy daný stav akceptujete, je možno uskutečnit objednávku. Celý proces má několik kroků, postupujte dle průvodce. Dokud není objednávka potvrzena posledním krokem, můžete se do projektu ještě vrátit a udělat změny. Po odeslání objednávky finálním krokem již do projektu vstoupit nelze. Zařazení zakázky do výroby proběhne ihned po ukončení objednávky. Je ale možné si v rámci účtu vytvořit z uzavřeného projektu další (novou) koopii a tu opět editovat. Každé zařazení zakázky do výroby je doprovázeno odesláním potvrzovacího emailu se specifikací, co jste objednali, jakou dopravu jste zvolili, včetně informace o ceně zakázky. O expedici hotové zakázky budete opět informováni emailem. Termín závisí na typu produktu. Je možno vystavit doklad o zaplacení na firmu? Ano. Vy určujete, jaké fakturační údaje uvedete, zda osobní nebo firemní. Údaje IČ a DIČ je možno vložit. Fakturu generujeme v den expedice knihy. Faktura se zasílá se zbožím a platba je na dobírku.
|   |
Kde uplatním slevový kupon, woucher nebo podobnou slevu? Sleva se zadává až při finální objednávce Vašeho projektu. Průvodce platby obsahuje pole, kde je možno slevu vložit. Jedná se o třetí krok v rámci potvrzováná objednávky, viz obrázek. Zvýhodněná cena se projeví v celkovém součtu až po zadání kódu v kroku 3 objednávky. Bohužel nemůžeme akceptovat slevové kupony s prošlou platností. V takovém případě nebude sleva poskytnuta a nepromítne se do ceny Vaší objednávky. Jaké způsoby platby přijímáte? Jedinou možností je objednání a platba zboží na dobírku s platbou při převzetí. Zboží pak obrdžíte doručovací službou České pošty. Možné je i vyzvednutí a platba v sídle firmy v Ústí nad Labem, viz kontakt.
|  |
Neobdržel jsem potvrzení objednávky - co mám dělat? Nejdříve si prosím zkontrolujte, zda naše potvrzení objednávky zaslané mailem nebylo Vaší emailovou schránkou omylem identifikováno jako SPAM. Pokud jste přesto neobdrželi potvrzení objednávky - pak je pravděpodobné, že Vaše objednávka neprošla. Prosím, kontaktujte nás na e-mail info@tigrisfotoknihy.cz, kde se pokusíme problém zkontrolovat.
|  |
Už jsem si objednal produkt a chtěl bych si objednat další kopii - je to možné? Ano. Přihlaste se ke svému účtu, vstupte do svých hotových projektů. Zde udělejte další objednávku standardním postupem znovu zaslané objednávky. Snadná tvorba variant a mutací! Chcete-li udělat v projektu změnu před jeho dalším objednáním, vytvořte zde nejprve jeho kopii. Tu můžete před dalším objednáním ještě upravit. Nebo vytvořit další mutaci. Snadno tak můžete vytvořit bez velké námahy několik dalších variant jednoho produktu.
|  |